+421 917 858 607 (Po - Pia: 8:00 - 17:00) obchod@CDRmarket.sk
CDRmarket - Tonery a cartridge do tlačiarní
0 ks produktov za 0€
Nákupný košík
Dnes objednáte, pozajtra môžete tlačiť
Doprava ZDARMA od 80,- €

Časté otázky FAQ

  • Mám záujem o tovar, ktorý nemáte na e-shope? Dokážete ho pre mňa zabezpečiť?

Dokážeme pre vás zabezpečiť takmer akúkoľvek náplň do akejkoľvek tlačiarne. Zavolajte nám na tel. +420 773 484 483 alebo napíšte svoju otázku na obchod@CDRmarket.cz. Obratom vám zistíme všetky dostupné možnosti.

  • Ako poznám akú náplň objednať?

Najľahšia cesta je použiť náš vyhľadávač spotrebného materiálu, ktorý nájdete na úvodnej stránke nášho  eshopu. Ak napriek tomu svoju náplň v našom vyhľadávači nenájdete, kontaktujte nás telefonicky alebo emailom.

  • Akú záruku má náš tovar?

Všetok náš tovar má zákonnú 2-ročnú záručnú lehotu.

  • Čo robiť keď tovar nedorazil v danom termíne?

Kontatujte nás a obratom zistíme, čo sa stalo.

  • Čo robiť keď sa sype toner?

Ide o technickú závadu, ktorá je dôvodom na reklamáciu. Toner nám zašlite späť spolu s popisom závady.

  • Musím sa zaregistrovať?

Pri nákupe v našom eshope nie je nutné sa registrovať. Pokiaľ ale nechcete pri každej objednávke zadávať všetky svoje údaje, je pre vás jednoduchšie sa zaregistrovať.

  • Čo keď som održel tovaru s poškodenou krabicou?

Upozornite na poškodenie prepravcu a nechajte informáciu o poškodení zapísať do preberacieho protokolu. Ak je tovar vnútri balíka evidentne poškodený, ihneď spíšte s prepravnou spoločnosťou dokumenty o poškodení tovaru.

  • Môžem odstúpiť od zmluvy?

Samozrejme môžete. A to v zákonnej lehote 15 dní. Tovar musí byť nepoužívaný a v pôvodnom obale. Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach.

  • Aká je dodacia lehota objednaného tovaru?

Väčšinu bežných náplní do tlačiarní máme na sklade v dostatočnom množstve. U ostatného tovaru je dodacia lehota spravidla 2 dni, ale u niektorých horšie dostupných typov môže byť dlhšia.

  • Ako budem informovaný o priebehu objednávky?

O každom kroku spracovania objednávky vám príde informačný email. Ak je potreba, kontaktujeme vás telefonicky.

  • Aké možnosti dopravy ponúkate?

Snažíme sa vyjsť v ústrety a okrem GLS a DHL ponúkame doručenie na výdajné miesta Zásielkovne. Všetky informácie o doprave nájdete tu.

  • Pri akej sume mám dopravu zadarmo?

Doprava zdarma je pri objednávke nad 80,- € vrátane DPH. Jedná sa o jeden z najnižších limitov pre dopravu zdarma na trhu. Všetky informácie o možnostiach dopravy a platby nájdete tu.

  • Je možný osobný odber?

Áno. Osobný odber je možný na výdajných miestach Uloženka po celej ČR a SK.

  • Poskytujete možnosť platby na faktúru pre štátne inštitúcie?

Áno. Možnosť platby na faktúru poskytujeme pre štátne inštitúcie, úrady, školy, apod ...

  • Môžem u Vás nechať opraviť či vyčistiť tlačiareň?

Áno. Naši technici sa o vašu tlačiareň vždy výborne postarajú. Ak už oprava nie je možná alebo sa neoplatí, radi vám dodáme novú tlačiareň alebo kopírku.

  • Ako sa dozviem, že moja objednávka bola v poriadku prijatá?

Po úspešne zadanej objednávke vám vždy príde potvrdenie na vami uvedený email.

  • Je vada tlače dôvodom na reklamovanie náplne?

Závada môže byť ako na strane tlačiarne, ako aj na strane náplne. Nemožno teda jednoznačne odpovedať. V takom prípade nás kontaktujte a každý prípad individuálne vyriešime k vašej maximálnej spokojnosti.

  • Čo sa stane, keď neprevezmem zásielku?

Týmto sa vystavujete možnému postihu a môžeme po vás požadovať uhradiť vzniknuté náklady (poštovné, balenie, atď ...). Ak zásielku cielene nechcete prevziať, nie je nič jednoduchšie, než nám ešte pred jej odoslaním zaslať túto informáciu emailom.

  • Nenašiel som náplň, ktorú hľadám?

Hoci sa neustále snažíme náš vyhľadávač náplní vylepšovať a udržiavať čo najaktuálnejším, je možné, že v ojedinelom prípade vašu náplň nenájdete. V takomto prípade nám zavolajte alebo pošlite email a vašu náplň pre vás radi obratom nájdeme.

  • Do kedy musím objednať, aby som mal tovar do druhého dňa?

Ak je vami objednaný tovar skladom, môžete objednávať až do 16h a vašu objednávku ešte ten deň odošleme.

  • Aké dlhé sú dodacie lehoty?

Tovar skladom expedujeme v rovnaký (všedný) deň, keď obdržíme vašu objednávku. Ostatný tovar dokážeme v 90% odoslať nasledujúci deň. U niektorých veľa atypických alebo starých druhov náplňou je možná dlhšia dodacia lehota. V takom prípade ste o ňu informovaní.

  • Je účtované dopravné pri objednávkach cez internetový obchod?

Ak je vaša objednávka vyššia ako 80,- € vrátane DPH, potom je dopravné úplne zadarmo. Pokiaľ je objednávka v nižšej hodnote, účtujeme dopravu podľa zvoleného dopravcu.

  • Keď urobím chybu v objednávke, mám možnosť ju stornovať?

Samozrejme. Všetci sme len ľudia a každý sa môže pomýliť. Dôležité je nás o tomto informovať čo najskôr, aby nedošlo k spracovaniu alebo dokonca odoslanie objednávky.

  • Chcem odstúpiť v zákonnej lehote ako postupovať?

O tejto zkutečnosti nás informujte, najlepšie písomnou formou spolu so zaslaním vráteného tovaru späť. Prípadne je možné nám odstúpenie zaslať tiež emailom. Vrátený tovar musí byť v pôvodnom obale, nepoužívaný a nepoškodený.