Dokážeme pre vás zabezpečiť takmer akúkoľvek náplň do akejkoľvek tlačiarne. Zavolajte nám na tel. +420 773 484 483 alebo napíšte svoju otázku na obchod@CDRmarket.cz. Obratom vám zistíme všetky dostupné možnosti.
Najľahšia cesta je použiť náš vyhľadávač spotrebného materiálu, ktorý nájdete na úvodnej stránke nášho eshopu. Ak napriek tomu svoju náplň v našom vyhľadávači nenájdete, kontaktujte nás telefonicky alebo emailom.
Všetok náš tovar má zákonnú 2-ročnú záručnú lehotu.
Čo robiť keď tovar nedorazil v danom termíne?
Kontatujte nás a obratom zistíme, čo sa stalo.
Čo robiť keď sa sype toner?
Ide o technickú závadu, ktorá je dôvodom na reklamáciu. Toner nám zašlite späť spolu s popisom závady.
Pri nákupe v našom eshope nie je nutné sa registrovať. Pokiaľ ale nechcete pri každej objednávke zadávať všetky svoje údaje, je pre vás jednoduchšie sa zaregistrovať.
Čo keď som održel tovaru s poškodenou krabicou?
Upozornite na poškodenie prepravcu a nechajte informáciu o poškodení zapísať do preberacieho protokolu. Ak je tovar vnútri balíka evidentne poškodený, ihneď spíšte s prepravnou spoločnosťou dokumenty o poškodení tovaru.
Môžem odstúpiť od zmluvy?
Samozrejme môžete. A to v zákonnej lehote 15 dní. Tovar musí byť nepoužívaný a v pôvodnom obale. Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach.
Väčšinu bežných náplní do tlačiarní máme na sklade v dostatočnom množstve. U ostatného tovaru je dodacia lehota spravidla 2 dni, ale u niektorých horšie dostupných typov môže byť dlhšia.
O každom kroku spracovania objednávky vám príde informačný email. Ak je potreba, kontaktujeme vás telefonicky.
Snažíme sa vyjsť v ústrety a okrem GLS a DHL ponúkame doručenie na výdajné miesta Zásielkovne. Všetky informácie o doprave nájdete tu.
Doprava zdarma je pri objednávke nad 80,- € vrátane DPH. Jedná sa o jeden z najnižších limitov pre dopravu zdarma na trhu. Všetky informácie o možnostiach dopravy a platby nájdete tu.
Áno. Osobný odber je možný na výdajných miestach Uloženka po celej ČR a SK.
Áno. Možnosť platby na faktúru poskytujeme pre štátne inštitúcie, úrady, školy, apod ...
Áno. Naši technici sa o vašu tlačiareň vždy výborne postarajú. Ak už oprava nie je možná alebo sa neoplatí, radi vám dodáme novú tlačiareň alebo kopírku.
Po úspešne zadanej objednávke vám vždy príde potvrdenie na vami uvedený email.
Závada môže byť ako na strane tlačiarne, ako aj na strane náplne. Nemožno teda jednoznačne odpovedať. V takom prípade nás kontaktujte a každý prípad individuálne vyriešime k vašej maximálnej spokojnosti.
Týmto sa vystavujete možnému postihu a môžeme po vás požadovať uhradiť vzniknuté náklady (poštovné, balenie, atď ...). Ak zásielku cielene nechcete prevziať, nie je nič jednoduchšie, než nám ešte pred jej odoslaním zaslať túto informáciu emailom.
Hoci sa neustále snažíme náš vyhľadávač náplní vylepšovať a udržiavať čo najaktuálnejším, je možné, že v ojedinelom prípade vašu náplň nenájdete. V takomto prípade nám zavolajte alebo pošlite email a vašu náplň pre vás radi obratom nájdeme.
Ak je vami objednaný tovar skladom, môžete objednávať až do 16h a vašu objednávku ešte ten deň odošleme.
Tovar skladom expedujeme v rovnaký (všedný) deň, keď obdržíme vašu objednávku. Ostatný tovar dokážeme v 90% odoslať nasledujúci deň. U niektorých veľa atypických alebo starých druhov náplňou je možná dlhšia dodacia lehota. V takom prípade ste o ňu informovaní.
Ak je vaša objednávka vyššia ako 80,- € vrátane DPH, potom je dopravné úplne zadarmo. Pokiaľ je objednávka v nižšej hodnote, účtujeme dopravu podľa zvoleného dopravcu.
Samozrejme. Všetci sme len ľudia a každý sa môže pomýliť. Dôležité je nás o tomto informovať čo najskôr, aby nedošlo k spracovaniu alebo dokonca odoslanie objednávky.
O tejto zkutečnosti nás informujte, najlepšie písomnou formou spolu so zaslaním vráteného tovaru späť. Prípadne je možné nám odstúpenie zaslať tiež emailom. Vrátený tovar musí byť v pôvodnom obale, nepoužívaný a nepoškodený.