FAQ

Ako poznám akú náplň objednať?
Nájsť u nás náplň je naozaj jednoduché. Prehľadný návod sme spísali do článku na náš blog Ako správne vybrať náplň. Ak aj napriek tomu nemôžete nájsť, čo potrebujete, neváhajte sa nám ozvať. Všetko nájdete na stránke kontakty a tiež na celom webe na vás vpravo dole vyskočí Chat.

 

Čo mám robiť, keď objednávka nedorazila?
V potvrdení o expedícii vašej objednávky je sledovacie číslo zásielky. Ak zásielka nejde dohľadať, tak nás prosím kontaktujte. Určite ju nájdeme.

 

Aké možnosti dopravy?
Pre našich zákazníkov ponúkame niekoľko možností dopravy.

 

Objednal som zlý tovar
Nevadí, to sa môže stať každému. V zákonného lehote 14 dní je možné tovar zaslať späť k nám a dohodnúť sa na výmene za správny produkt. Podmienkou je, že tovar musí byť nepoužívané a nepoškodené. Pre urýchlenie je lepšie nám takú situácie nahlásiť pred tým, ako tovar odošlete, treba emailom.

 

Nemám informácie o stave objednavky?
Skontrolujte svoj e-mail v priečinku "Spam", je možné, že e-mail s potvrdením alebo odoslaním objednávky skončil tam. Ak ste sa v našom e-shope registrovali, stačí sa prihlásiť a vo vašom profile uvidíte zoznam všetkých objednávok aj ich stavov. Ak napriek tomu žiadnu správu od nás nenájde, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

 

Sme štátne inštitúcie. Môžeme platiť na faktúru?
Áno, samozrejme. Možnosť platby na faktúru poskytujeme pre štátne inštitúcie, úrady, školy, obce, ústavy a ďalšie štátne, krajské alebo mestské inštitúcie. Pri vytváraní objednávky v našom eshope napíšte svoju požiadavku do poznámky.

 

Váham medzi originálne a kompatibilné tlačovou kazetou. Pre akú sa rozhodnúť?
Dnes už nie je žiadny dôvod sa obávať o kvalitu kompatibilných kaziet. Samozrejme v prípade kvalitného dodávateľa, akým je naša spoločnosť. Hlavné rozdiely a výhody sme rozobrali v niekoľkých našich článkoch. Prečo teda kúpiť našu Chytrou cartridge alebo Chytrý toner.